Meh click sini! ~~

Thursday, October 29, 2009

Akhirnya..

Finally, we the student of 3 Ibnu Khaldun 2009 in SMK Bukit Gambir berbaik!!!
Seronok..
terima kasih kepada 3 ibnu Sina kerana menyakitkan hati kami sekaligus membuatkan kami berganding bahu..
walaupun pertandingan bola jaring tak dapat kitorg sertai, tapi kitorg seronok bertegah mulut..
hahahaha
macam mana kitorg boleh sabar kalu cara permainan bola jaring diorg penuh muslihat???
pengadil bersetongkol ngan diorg walaupun kitorg x main kotor langsung..
diorg kate kitorg main kotor, padahal perlawanan semalamnye diorg tak ade pon..
(mulut bnyk bising,,)
i yang sabar ni pon boleh hampir2 terajang salah seorang dari mereka..
but i keep the strength..
tapi, kesabaran terbatas pabila 2 orang daripada mereka menduduki kepala salah seorang daripada ahli bola jaring kitorg.. sampai dah x boleh bangun..
pemain lain yg mewakilkan kelas kitorg pon berusaha bersungguh-sungguh agar dapat menebus kesakitan ditanggung pemain tadi..
tapi, dah nasib kitorang, kitorg kalah saat akhir bila saat masa berakhir,
jaringan gol diperoleh adalah 21-22..
kitorg kalah tipis..
tp ada kemungkinan kitorang menang kalu diikutkan.. sebab pada waktu akhir (masa tambahan), kitorg peroleh 4 jarigan gol manakala diorg 3..
harapannya.. kitorg menang la..
kitorang masih mengambil hati segala perbuatan yang dilakukan pelajar 3Is..
tapi, kitorg buat-buat baik supaya x dipandang serong diorg..
bagi mereka..
"kitorg kelas pandai, mane boleh kalah ngan kelas kedua??"
itulah agaknye fikiran diorg memandangkan diorang asyik x puas hati ngan kitorg..
bukan memfitnah ye??
sekadar bercerita ketidakpuasan diri..
andai ada pelajar 3Is terbaca, pleaselah try ubah perangai.. bukan semua.. ade beberapa orang tu je yang menjengkelkan..
juga menyakitkan hati..

~hidup mesti diteruskan~
~buang yang keruh ambil yang jernih, baru teguh peribadi(cerita 3 abdul.. hehe)~

No comments:

Post a Comment