Meh click sini! ~~

Thursday, November 25, 2010

Masihkah kau ingat??

Farah Farhanah Binti Esa:
Masihkah kau ingat sewaktu kita di sekolah rendah, kita bermain bersama, di sekolah kita sentiasa bersama, belajar bersama, sentiasa bersaing walaupun aku selalunya kalah...
kaulah sahabat yang amat baik dan terlalu memahami. rasanya pernah sekali aku terasa hati ngan kau, tu pun sebab perkara kecil. ko ingat lagi x masa yang aku ade beli diary yang boleh tekan-tekan passwordnye tu?? kau trnmpk password diary aku pastu ko bgtau mazni, aku geram giler masa tu. tak tau ko ingat tak. heee...
Rashidah Binti Mohd. Dayaon:
Ingat tak kita masa kecik2 slalu main same-same, setiap petang kita keluar and main macam2, badminton, bola sepak, mancing.. pelik kan?? kita main ngan Faisal, Ramdan, Raihan.. time kecik2 memang tak ingat laki perempuan je aku rase..
Ingat tak kita selalu main kat umah mak uda Jem?? skarang kalu aku jumpe die je dah rasa malu, tak macam dulu.. siap boleh mintak air lagi.. hehehe.. rasanya dah muncul satu jurang yang agak besar antara kita lepas masuk skola menengah. atau aku je yang rasa macam tu?? ye la dah besar kan, sume dah cukup matang and dah tak macam dulu.. rindunyer masa tu.. :)

anyway, i sure miss my childhood life very much.. :D
~Wanie~


1 comment:

  1. sorry,aku pown masa tue x cukup matured lagi..rindu kau weyh... ~
    dah lama x jumpa kau...
    keadaan dah x sama mcm dulu,tapi, sentiasa rindu sekolah rendah

    ReplyDelete