Meh click sini! ~~

Wednesday, November 24, 2010

Tak salahkan sakit hati??

Aku bengang betul ngan sorang kawan yang hanya aku kenal kat FACEBOOK ni. dah jadi friend aku memang dah lama, tapi x pernah le berbual mesra or chit chat gitu. tapi hari yang malang ni, die chat pulak ngan aku scare tetibe... memula aku layan je la sebb aku mmg layan je slagi org tu x cakap perkara yang menyakitkan hati dengan aku. dan masalahnye, die telahpun melakukan sesuatu yang aku rasakan x bagus dan x hebat bagi seseorang yang baru kita kenal dan kite pon x tau orang tu baik or buruk.. Rasenyer cam nk remove je die tu daripada FACEBOOK aku, tapi xpelah, aku tak rasa ape yang die buat tu sangat menyinggungkan perasaan. tp terguris tu ade la.. hihihi.. :P

Aku tanak lah tulis ape yang menyebabkan aku terasa hati tu. tapi lebih kurang gini la citenyer. aku ngah sibuk melayari www.tonton.com.my ni dan die boleh plak mengutuk cite yang aku ngah nengok ni.. kalau ye pon nk kutuk, kutuk la blakang-blakg!!! ni dah terkesan dan terpahat kukuh kat sanubari aku.. aku mmg bengang giler la..

so, kesimpulannyer, aku dah mule rasa benci kat die ni dan aku dah pon masukkan nama die ni kat chat list org 2 yang aku x brape suke iaitu "people i don't like" bersama 14 orang yang laen.. bye bye..



Ikhlas dari ~wanie~
11:01am.. :D

No comments:

Post a Comment