Meh click sini! ~~

Wednesday, December 1, 2010

Kenapa??!!

sebelum ni..
"weyh, die senyum!!"
"comelnyer!!"

lepas tu..
"weyh dia lari"
"geli je.."

biasa la kan?? masa suka apa dia buat sumenyer comel, hebat & laen2..
masa tak suka, apa je yang dia buat menggelikan, hodoh & laen2..

selalu sngat jadi bende ni kat aku..
aku jadi anti gile ngan dak form 3 @ 2010 ni..

FB die?? pernah aku add dulu masa aku suka, tp aku remove balik sebab aku dah tak suka.. lgpun aku bukannyer suka sngt pon ngan die ni.. tak penah pon cakp ngan die spnjang idop ni.. :P

jujur, sbenarnye die ni memg ade satu tarikan menarik, tp malang betul.. luarannyer memang die ade tarikan menarik, tapi dalamn die ni, xde yang baek.. salah pilih lah kirenyer aku ni.. oklah, aku pon tau yang nobody perfect, so i decide to find yang lebih sempurna cket la dari die..

sudah.. k, assalamualaikum..

:D ~SYAZWANIE SIKUN~

No comments:

Post a Comment